پیشنهادهایی برای صندوق بازنشستگی صدا و سیما و شرکتهای وابسته به آن :

  1. راه اندازی مراکز خدمات رسانه در همه محلات کشور:
  2. تنظیم مقررات و واگذاری به افرادی که مهارت و تعهد لازم را کسب میکنند از جمله بازنشستگان سازمان که از قوانین و فرآیندها مطلع و با بدنه سازمان در ارتباط هستند.
  3. اقدامات قابل انجام در مراکز مذکور :
    1. تهیه و بروز نگهداری بانکهای اطلاعاتی جامع مورد نیاز رسانه اعم از نوع دریافت محتوا ، نوع تجهیزات دریافت، نیازهای فنی، نیازهای محتوایی 
    2. انجام پروژه های نظر سنجی به سفارش سازمان
    3. اجرای طرح متمرکز جوایز برنامه های سازمان مبتنی بر امتیاز و دادن امکان انتخاب به مخاطبین
    4. تنظیم رایگان آنتن مخاطبان طی قرارداد نگهداری با سازمان صدا و سیما
    5. اجرای پروژه های آنتن مرکزی زیر نظر اساتید فنی سازمان و تضمین کیفیت لازم
    6. فروش گیرنده های دیجیتال استاندارد و انجام تنظیمات و تعمیرات و نصب آنها
    7. فروش تجهیزات جانبی مربوطه اعم از اتصالات و ذخیره سازها و .
    8. نماینده فروش اکانت IPTV های طرف قرارداد صدا و سیما و نصب و نگهداری برای مجتمع ها.
    9. نماینده ویژه و انحصاری فروش گیرنده های خاص صدا و سیما برای شیما و پلتفرمهای مشترک
    10. برقرای ارتباط پرسرعت با صدا و سیما و امکان حضور مخاطبان در این اماکن برای شرکت در مسابقات فضای مجازی مرتبزط با برنامه های سازمان
    11. محل تصویربرداری و ارسال پیام یا سوال مخاطبان با کیفیت مناسب برای برنامه ها
    12. مکانی برای برقراری تست‌های اولیه جذب همکار پروژه‌ای 
    13. نماینده بازار محتوا برای دسترسی مخاطبان به آرشیو سازمان و درخواست محتوای مورد نیاز
    14. مشاوره برای خرید محتوا و تجهیزات رسانه ای
    15. سرویس دهی به تولید کنندگان آماتور در مورد نیازهای تولیدی مانند اجاره باکس تدوین، اجاره دوربین و تجهیزات تولیدی و .
    16. پل ارتباطی بین نهادهای مرتبط مانند خانه رسانه شهرداری در تهران یا بخشهای رسانه ای سرای محله در تهران و انجام اقدامات مشابه این نهادها برای دیگر شهرها
    17. ایجاد آمادگی برای اجرای طرح ماهواره ملی و استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای برای دریافت شبکه های ایران اعم از نصب دیش و تنظیم و محدودسازی و نظارت بر عدم استفاده از تجهیزات غیر قانونی
    18. شکایت حقوقی مسئولین مراکز خدمات رسانه از کسانی که بصورت غیر استاندارد و غیر حرفه ای کار می‌کنند و تلاش رسانه ملی را مختل می‌نمایند.
  4. ایجاد نظام مالی مبتنی بر دریافت حق امتیاز مراکز خدمات رسانه و انعقاد قراردادی معادل حق امتیاز برای انجام خدمات مورد نیاز رسانه
  5. ارزیابی مستمر و نظارت بر عملکرد مراکز خدمات رسانه
  6. تبلیغ و فرهنگسازی استفاده از این مراکز در برنامه های سازمان
  7. شرایط پیشنهادی برای متقاضیان:
    1. گذراندن دوره آموزشی مربوطه
    2. انعقاد قرارداد برای پرداخت حق امتیاز و دریافت معادل آن بابت ارائه خدمات مورد انتظار سازمان که همواره یک دوره مالی بعنوان وجه ضمان تعهدات نزد سازمان ذخیره میشود.
  8. نتایج حاصله:
    1. ​​​​​​​افزایش نفوذ سیگنال سازمان در جامعه مخاطبین
    2. افزایش رضایتمندی مخاطبان
    3. شکایت مردم از مردم با موضوع جلوگیری از انتفاع مالی قانونی ، جایگزین اقدام نظام بر علیه مردم خواهد شد (بند 18)
    4. به کار گیری بازنشستگان صدا و سیما و بهرمندی از توان و تجربه ایشان
    5. امکان ترویج محصولات استاندارد و اعمال سوبسیدهای دولتی برای دجهیزاتی که توصیه های سازمان را عمل می‌کنند.
    6. ایجاد یک برند تجاری قابل درآمد زایی

980812


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها