پیشنهادهایی برای رئیس سازمان برنامه بودجه :

  1. تامین بودجه مورد نیاز و ضروری صداوسیما از منابع دیگرکشور و ممنوعیت کسب درآمد برای این سازمان از طریق برنامه های مشارکتی و ابلاغ محدودیت زیاد برای مدت تبلیغات از طریق باکسهای بازرگانی.

 چون  مفاهیم عمیق وماً گیشه پسند نیستند و رسانه ای که ماموریت کسب درآمد داشته باشد خود به خود از پرداختن به نیازهای اصیل فرهنگسازی دور میشود. از طرفی اگر مدیران رسانه از قشر فرهنگی و آشنای با محتوا و جامعه شناسی انتخاب می‌شوند و انتظار کسب درآمد وافر از ایشان اشتباه است .

نتیجه کم شدن  تبلیغات در صدا و سیما سوق یافتن آنها به سمت فضای مجازی است که در اینصورت رسانه ملی مزیت رقابتی برای مدیریت افکار عمومی پیدا می‌کند.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها